Uw offerteaanvraag

Uw offerteaanvraag is leeg. Voeg alle materiaal toe voor jouw feest of evenement.

Hoe werkt deze offerteaanvraag

OFFERTE AANVRAAG.
U vraagt een offerte aan via onze website. Binnen enkele dagen ontvangt u de offerte met de beschikbare materialen en de beschikbare aantallen in uw feestperiode.
Verenigingen en bedrijven bestellen met de correcte facturatiegegevens, op bedrijfsnaam of op naam van de vereniging mét vermelding van BTW nummer en referentie of bestelbonnummer.
LAST MINUTE aanvragen (voor zelfde week) worden onmiddellijk bevestigd en kunnen niet meer aangepast worden. 


BEVESTIGING VAN UW OFFERTE.
De offerte is geen definitieve reservering. Indien u akkoord gaat met de offerte dient u digitaal te bevestigen via de link in de e-mail. Zolang wij uw digitaal akkoord niet ontvangen per e-mail, worden deze materialen niet voor u gereserveerd.


AANPASSING VAN UW BESTELBON.
We bieden onze klanten de mogelijkheid om na bevestiging nog wijzigingen door te geven tot 10 dagen vóór levering of afhaal. Steeds per e-mail en steeds met vermelding van uw offertenummer.


ANNULATIE VAN UW BESTELLING.
Een annulatie dient uitsluitend per e-mail bezorgd te worden. Bij annulatie in de week van het feest of zonder voorafgaande melding of u komt de materialen niet ophalen wordt 100% aangerekend.
Overige annulaties aan 50%. Tenten kunnen niet kosteloos geannuleerd worden.


INDIEN AFHALING DOOR DE KLANT :
Op de door u gekozen afhaaldatum en tijdens de openingsuren staat uw bestelbon klaar voor afhaling. U kan oprijden via de bruine poort. We verwijzen u door naar onze website voor de openingsuren. 
Het totale bedrag van uw bestelling dient betaald te zijn op de dag van de afhaal, ter plaatse in ons magazijn. Dit kan in cash of met bancontact.
Indien u een factuur wenst, maakt u hiervan melding aan onze magazijnmedewerkers. Binnen de 30 dagen na uw feest ontvangt u uw factuur.


INDIEN LEVERING DOOR ONZE DIENSTEN : 
Leveringskosten worden berekend op het aantal kilometers. 
Indien u een factuur wenst, dient u de correcte facturatiegegevens door te geven samen met uw aanvraag. U ontvangt een voorschotfactuur van 60% meteen na uw bevestiging. U ontvangt een 2de factuur van het restbedrag in de week vóór uw feest.
Het totale bedrag van uw bestelling dient betaald te zijn vóór leveringsdatum. U noteert steeds een factuurnummer bij uw betaling. 


TIJDENS UW EVENT.
We verzorgen onze materialen zo goed mogelijk, indien u toch een breuk vaststelt, schade of tekorten, dient u dit vóór aanvang evenement aan ons door te geven per e-mail met vermelding van uw ordernummer, zoniet is de klant verantwoordelijk voor de breuk of tekorten en ontvangt u een eindfactuur.

De afwas gebeurt door Verhuurbedrijf Remmerie, dit is een gratis service.


RETOURDATUM.
De huurprijs van de materialen zijn geldig voor maximum 4 dagen. Bijvoorbeeld, van vrijdag tot maandag. Extra huurdagen worden verrekend op uw offerte.


VOORWAARDEN.
Onze algemene, huur- en facturatievoorwaarden zijn van toepassing. U verklaart zich hiermee akkoord.